קמפיינים חכמים לשופינג
אנחנו חיים בעידן שבו אנשים מחוברים לרשת כל הזמן ויכולים לעבור בקלות בין פלטפורמות ומכשירים שונים כדי לקנות מוצרים באינטרנט ומחוצה לו. עם קמפיינים חכמים לשופינג, תוכלו לפרסם את המוצרים שלכם בפני קונים שמחפשים ב-Google את מה שהעסק שלכם מציע, בין שהם משתמשים במחשב הביתי או בנייד ובין שהם נמצאים בחנות הפיזית שלכם. היתרון הגדול הוא שאתם משלמים רק על קליקים.1
מתחילים לצפייה בסרטוןלמה כדאי להשתמש בקמפיינים חכמים לשופינג?
יותר חשיפה
עם קמפיינים חכמים לשופינג, תוכלו להציג את המוצרים שלכם בכל שטחי הפרסום ב-Google ולהגיע למשתמשים בכל מקום ובכל זמן שבהם הם מחפשים או צורכים תוכן.
יותר תנועה ויותר מכירות
עם קמפיינים של Google שופינג נוכל לדאוג לכך שיותר צרכנים ימצאו את המוצרים שלכם – באינטרנט ובחנויות פיזיות.
גישה למדדים ולמגמות
רוצים לדעת מה מצב המכירות שלכם? יש לנו כלים שיספקו לכם מידע מפורט על ביצועי המכירות של כל מוצר. תוכלו לקבל גם מדדים תחרותיים שיעזרו לכם לחזק את המכירות.
המודעות שלכם יכולות להופיע בפני מאות מיליוני לקוחות פוטנציאליים שמשתמשים מדי יום בשירותים השונים של Google
חיפוש Google
אנשים מחפשים את הדברים שהם רוצים. עם קמפיינים חכמים לשופינג, תוכלו להציג את המוצרים שלכם בפני קונים שמחפשים ב-Google את מה שאתם מציעים. היתרון הגדול הוא שאתם משלמים רק אם השגתם תוצאות.
רשת המדיה של Google
לא צריך לחכות שאנשים יחפשו את המוצרים שאתם מציעים כדי להציג בפניהם מודעות. אפשר להגיע אליהם עוד הרבה לפני כן – למשל, כשהם מעיינים בבלוגים האהובים עליהם, כשהם משתמשים בנייד או באפליקציות שונות, או כשהם גולשים במיליוני האתרים, הסרטונים והאפליקציות הזמינים באינטרנט.
חשיפה ביותר מוצרים של Google
YouTube
יותר מ-40% מהקונים ממקומות שונים בעולם אומרים שהם קנו מוצרים אחרי שנחשפו אליהם לראשונה ב-YouTube. בכל פעם שאנשים צופים בסרטונים על מוצרים, בין במהלך מסע קניות עם מובילי דעה ובין במהלך חיפוש ביקורות באינטרנט, יש לכם הזדמנות להפוך אותם ללקוחות שלכם.
Gmail
יותר ממיליארד משתמשים פעילים נכנסים ל-Gmail מדי חודש. תוכלו להציג את המוצרים שלכם ללקוחות פוטנציאליים בכל מקום שבו הם צורכים תוכן - כולל תיבת האימייל שלהם.
אפשר להיעזר בשותף כדי להתחיל
השותפים הבאים יכולים לעזור לכם להעלות את המלאי שלכם ל-Google בקלות ולקדם את המוצרים שלכם באמצעות קמפיין חכם לשופינג.
Shopify
אפשר לבצע את כל הפעולות הקשורות לקמפיין ישירות מתוך Shopify: לסנכרן מוצרים, להפעיל קמפיינים חכמים לשופינג ב-Google ולעקוב אחר התוצאות.
מידע נוסףWooCommerce
WooCommerce היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני המאפשרת התאמה אישית מלאה, שבעזרתה תוכלו ליצור בדיוק את החנות שאתם רוצים. כדי להגיע אל הלקוחות האידיאליים, ניתן להשתמש בתוסף Google Ads, המופעל על ידי Kliken.
מידע נוסף-
סיפור הצלחה
Sportline מגדילה את ערך ההמרות שלה ב-227%
נתונים סטטיסטיים עיקריים
227%עלייה בערך ההמרות
+621%החזר על הוצאות הפרסום
-
סיפור הצלחה
FC Moto משיגה החזר של 30% על הוצאות הפרסום שלה
נתונים סטטיסטיים עיקריים
+30%עלייה בהחזר על הוצאות הפרסום
+82%יותר המרות
-
סיפור הצלחה
סוכנות Rakuten Marketing עזרה ל-Magazines.com להגדיל את נפח המכירות ב-95% בהשוואה לשנה הקודמת
נתונים סטטיסטיים עיקריים
95%עלייה במכירות לעומת השנה הקודמת
180%עלייה בהכנסות בין חג ההודיה לסייבר מאנדיי
-
סיפור הצלחה
ההכנסה של NewLentes גדלה ב-57%
נתונים סטטיסטיים עיקריים
57%עלייה בהכנסות לעומת קמפיינים רגילים לשופינג
61%עלייה בהחזר על הוצאות הפרסום
-
סיפור הצלחה
Sportmaster מגדילה ב-69% את ההחזר על הוצאות הפרסום בבלאק פריידיי
נתונים סטטיסטיים עיקריים
69%עלייה בהחזר על הוצאות הפרסום לעומת השנה הקודמת
26%עלייה בהמרות לעומת השנה הקודמת
-
סיפור הצלחה
ההחזר על הוצאות הפרסום של n11.com גדל ב-30%
נתונים סטטיסטיים עיקריים
30%עלייה בהחזר על הוצאות הפרסום
25%ירידה בעלות לקליק
בואו ניצור קמפיין חכם לשופינג
קדימה, לעבודהשאלות נפוצות
- 1 באירופה אפשר לשלב קמפיינים חכמים לשופינג עם כל שירות השוואת מחירים (CSS) שאתם עובדים איתו. המודעות יוצגו בדפי תוצאות של חיפושים כלליים ובכל שטח פרסום אחר שה-CSS פועל בו.