דילוג אל התוכן
מתחילים

להגיע ללקוחות שנמצאים בכל מקום – בקצה הרחוב או בקצה העולם

מס' 1

בהפניית לקוחות לאתרי קמעונאות

1

המקום הראשון שלקוחות פונים אליו כדי לברר מידע על פריטים או מוצרים חדשים

8

פלטפורמות עם היקף חשיפה של מיליארד משתמשים בכל אחת

הפלטפורמות השונות של Google, כמו 'חיפוש' ו'מפות', יכולות להיות חלון הראווה שלכם

מציגים את המוצרים בפלטפורמות השונות של Google – ומגיעים למיליארדי משתמשים ברחבי העולם והאינטרנט.

Google

YouTube

מפות

Assistant

Gmail

Chrome

Android

Play

חיפוש Google

כשקונים מחפשים פריט חדש, הם קודם כל נעזרים ב-Google. בעזרת הפתרונות שלנו תוכלו להגיע ליותר לקוחות חדשים שמחפשים את מה שאתם מוכרים – בין אם הם רק מחפשים רעיונות ובין אם הם כבר מתכוונים לקנות.

מפות Google

יותר ממיליארד משתמשים נעזרים ב'מפות' מדי יום כדי להגיע לאן שהם צריכים ולגלות עסקים מקומיים. היקף החיפושים בנייד עם המונחים 'איפה קונים ו'איפה אפשר לקנות' עלה ביותר מ-85% בשנתיים האחרונות. לכן חשוב לוודא שהמשתמשים ימצאו את מה שהם מחפשים כשהם נמצאים בקרבת העסק שלכם, וכשהם רוצים לקנות את מה שהעסק מציע.

YouTube

יותר מ-90% מהאנשים מספרים שהם גילו מותגים או מוצרים חדשים ב-YouTube. אתם יכולים להגיע לקונים האלה בכל רגע שבו הם מתחברים לפלטפורמה – למשל, כשהם מבררים פרטים לגבי מוצר מסוים, מחליטים לקנות או מתעניינים באפשרויות לרכישה הבאה שלהם.

Google Assistant

טכנולוגיית הקול, כמו זו של Google Assistant, שינתה את האופן שבו אנשים מחפשים מידע, והיא מאפשרת לבצע משימות יומיומיות בצורה קלה ומהירה יותר. Google Assistant זמין ביותר ממיליארד מכשירים ברחבי העולם, כגון טלפונים, שעונים ומוצרים לבית החכם, והטכנולוגיה שלו מספקת למותגים הזדמנות נהדרת ליצור קשרים בדרכים טבעיות ומשמעותיות יותר.

תמונות Google

50% מהקונים באינטרנט אמרו שתמונות של מוצר עודדו אותם לקנות אותו. כדאי שתדאגו שהמוצרים שלכם יופיעו בשטחי פרסום בולטים במיוחד, כגון תמונות Google, שבהם אנשים יכולים לקבל רעיונות ולגלות את המוצרים שאתם מוכרים.