מתחילים

Merchant Center

פלטפורמת Google Merchant Center מאפשרת לכם להעלות ל-Google את פרטי החנויות והמוצרים שלכם כדי שנוכל לפרסם אותם בפני קונים בשטחי פרסום שונים ב-Google. כשקונים יערכו חיפוש ב-Google, הם יוכלו לקבל את כל המידע על החנויות והמוצרים שלכם.

מתחילים

למה כדאי להשתמש ב-Merchant Center?

מעלים פרטי מוצר מדויקים

חשוב לספק ללקוחות מידע עדכני. בעזרת Merchant Center תוכלו לוודא שפרטי המוצר המוצגים ללקוחות פוטנציאליים ב-Google, כמו המחיר והזמינות, יהיו נכונים.

מגיעים ללקוחות במגוון מוצרים של Google

מערכת Merchant Center מספקת חוויה מתקדמת בכל מה שקשור למכירות, ולא רק בפרסום מוצרים. תוכלו להציג את המוצרים שלכם בפני קונים בערוצים חינמיים או בערוצים בתשלום. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור באילו שירותים של Google תרצו לפרסם – כגון מודעות שופינג, Shopping Actions ועוד.

מגלים יותר תובנות

אנחנו מספקים דוחות מקיפים שיעזרו לכם להבין את הביצועים בכל התוכניות שקישרתם ל-Merchant Center. הדוחות האלה יספקו לכם תובנות פרקטיות לגבי מחירים, מוצרים ועוד, ויעזרו לכם לשפר את האסטרטגיה העסקית שלכם.

עוד יתרונות שיעזרו לכם לפרוץ קדימה

חשיפה ללקוחות בכל העולם

Google שופינג זמין כיום ביותר מ-90 מדינות, כך שאתם יכולים למכור את המוצרים שלכם ללקוחות מהרבה מקומות בעולם. פשוט צריך להגדיר ב-Merchant Center פידים שממוקדים למדינות שונות, והמוצרים שלכם יתחילו להופיע בפני קונים פוטנציאליים בכל רחבי העולם.

יותר חשיפה למבצעים שלכם

40% מכלל הקונים במקומות שונים בעולם אומרים שהם משתמשים ב-Google כדי למצוא את הדילים הכי שווים, לכן כדאי להגדיר ב-Merchant Center מבצעים שיוצגו במודעות השופינג שלכם. אפשר להגדיר מבצע ברמת האתר שיחול על כל המוצרים באתר, או להגביל את המבצע למוצרים מסוימים.

הזדמנויות מותאמות אישית לשיפור התוצאות

פלטפורמת Merchant Center עוזרת לכם לא רק לארגן את נתוני המוצרים והעסק, אלא גם לשפר את התוצאות. בדף 'הזדמנויות' ב-Merchant Center תוכלו לקבל המלצות לשיפור נתוני המוצרים או הקמפיינים שלכם כדי להשיג יותר קליקים.

בואו נגדיר חשבון ב-Merchant Center

קדימה, לעבודה
Women conversing about Smart Shopping campaigns

שאלות נפוצות