מתחילים

כל מה שצריך כדי להפיק מקסימום תועלת ממוצרי Google

איך להפיק את המרב מהמוצרים של Google

בין אם אתם לא מכירים עדיין את הפתרונות של Google לקמעונאים, ובין אם יש לכם רק שאלה ספציפית לגבי אופן הפעולה שלהם – כל התשובות נמצאות כאן.

זקוקים לעזרה? אפשר לפנות לתמיכה של Google

יש לכם שאלה בנוגע למוצר מסוים? במרכזי העזרה של המוצרים שלנו תוכלו למצוא מידע שיעזור לכם לפתור בעיות בקלות.

תובנות והדרכות שיעזרו לכם לקדם את העסק

מקרים רלוונטיים לדוגמה, מגמות בתעשייה והדרכות דיגיטליות שישפרו את חוויית השימוש שלכם בפתרונות שלנו.

Think with Google

כאן תמצאו שפע של מידע עדכני – מחקרים בשיווק ומגמות בדיגיטל לצד דוחות עם נתונים, מדריכים, אינפוגרפיקות ומאמרים.

מידע נוסף

Skillshop

ההדרכות האלה יכולות לעזור לכל אחד, בכל רמת ידע או ניסיון, להצליח בעבודה עם Google Ads.

מידע נוסף

יוצרים קשרים עם עסקים מכל העולם

קהילת המפרסמים שלנו היא משאב נהדר לעסקים בכל הגדלים. כאן תוכלו לקבל עצות מעשיות בכל נושא, מצמיחה עסקית וניתוח ביצועים ועד טיפים ופתרון בעיות במוצרים.

להצטרפות לקהילה

להפוך לשותפים מוסמכים בתוכנית Google Partners

מפרסמים שיעמדו בדרישות לקבלת סטטוס Google Partner יוכלו לקבל את תג Google Partner.

רוצים להפוך לשותפים?
  • 1 באירופה אפשר לשלב קמפיינים חכמים לשופינג עם כל שירות השוואת מחירים (CSS) שאתם עובדים איתו. המודעות יוצגו בדפי תוצאות של חיפושים כלליים ובכל שטח פרסום אחר שה-CSS פועל בו.