מתחילים

Manufacturer Center

פלטפורמת Google Manufacturer Center מאפשרת לכם לספק ל-Google את הפרטים העדכניים והמהימנים ביותר לגבי המוצרים שלכם ולפרסם אותם בפני לקוחות פוטנציאליים. כך אפשר להגדיל את נפח המכירות ואת פוטנציאל החשיפה של המותג שלכם בכל פעם שאנשים עורכים חיפושים או קניות ברשת.

מתחילים

למה כדאי להשתמש ב-Manufacturer Center?

הציגו את התוכן שלכם ללקוחות פוטנציאליים

כשמעלים פרטי מוצרים ל-Manufacturer Center, חשוב לספק מידע מפורט כדי לעזור לקונים להחליט איזה מוצר הכי מתאים להם. כשאתם מספקים מידע מפורט, לא רק שמודעות השופינג שיצרתם יכולות להופיע ביותר חיפושים, אלא שאתם גם יכולים להדגיש את תכונות המוצר החשובות ביותר לצרכנים ישירות בדף פרטי המוצר ב-Google.

מגלים יותר תובנות

אנחנו מספקים לכם תובנות פרקטיות על ביצועי המוצרים שלכם ב-Google. תוכלו לגשת לניתוחי נתונים יחודיים ליצרני מותגים ב-Manufacturer Center, כגון מוצרים מתחרים שמופיעים הכי הרבה ליד המוצרים שלכם, ממוצעים של מחירי מכירה אצל כל הקמעונאים שעובדים איתכם ונתוני ביצועים מצטברים על מודעות השופינג שאתם מפרסמים ב-Google.

בואו נגדיר חשבון ב-Manufacturer Center

קדימה, לעבודה
Women conversing about Smart Shopping campaigns

שאלות נפוצות