הנחיות מיתוג ומכירות

ההנחיות של Street View בנושא מכירות ומיתוג ספציפיות לסוכנויות וצלמים מקצועיים. ההנחיות האלה עוזרות לכם להתבלט כיוצרי תוכן חשובים, נותנות לכם כלים כדי לשתף את החוויה של Street View במציאות מדומה ומעניקות ללקוחות שלכם את היכולת לקדם את עצמם ב-Street View בגאווה. אפשר למנף את הנכסים הבאים כדי לתמוך במכירות שלכם ללקוחות פוטנציאליים.

מדבקות "מוזמנים להיכנס"

מדבקות "מוזמנים להיכנס"

  • המדבקה הזו מיועדת לקדם עסקים שצולמו לאחרונה ונוספו ל-Street View‏
  • אפשר להדפיס את המדבקה דרך כל שירות הדפסה שתבחרו.
קובץ תג 'מוסמך'

קובץ תג 'מוסמך'

  • יוצרי תוכן של Street View שעומדים בתנאים רשאים להשתמש בתג 'מוסמך' וגם בתג הספציפי לרכב, בהתאם להנחיות המיתוג והמכירות שלמטה.
  • אלו שנכון לעכשיו לא עומדים בתנאים – כולל אלו שעמדו בתנאים בעבר – לא יכולים להשתמש בתגים האלה.
Google Cardboard

Google Cardboard

  • החוויה של Street View זמינה עכשיו במציאות מדומה
  • מעולה להדגמות או כמתנה ללקוח
  • עם 100 יחידות ומעלה אתם זכאים לקבל גרפיקה בהתאמה אישית ומחיר נמוך ליחידה (7.59 $)
  • אפשר לעבור לאתר Maxbox VR כדי לקבל מידע על הנחות למקצוענים מוסמכים שרוצים להציע Cardboard של מציאות מדומה בהתאמה אישית.

סטנדרטים של מיתוג

גם אם אתם לא חברים בתוכנית 'מוסמך', ייתכן שחלק מההנחיות הבאות יהיו רלוונטיות בשבילכם. רוצים להצטרף לתוכנית המוסמכים שלנו? דרישות הקבלה מפורטות במאמר איך להתבלט כאיש מקצוע מוסמך.

רק צלמים או חברות שקיבלו מעמד של אנשי מקצוע מוסמכים יכולים להשתמש במותג Street View של מפות Google ובתג 'מוסמך' כנכסי שיווק. אם אתם אנשי מקצוע מוסמכים, אתם מוזמנים להשתמש בנכסים האלו כדי לציין את מעמדכם המיוחד. אנשי מקצוע מוסמכים יכולים להשתמש בתג 'מוסמך', בסימן מילולי וברכיבי מיתוג, כולל הלוגו של מפות Google ושל Street View או כל לוגו קשור אחר. יש כמה דברים שמותר ואסור לעשות עם הנכסים האלה. אם לדעתכם מישהו משתמש בנכסי המותג שלנו בצורה אסורה, אפשר לדווח על השימושים הבלתי הולמים האלו.

דברים שמותר לעשות

דברים שמותר לעשות

  • להשתמש בתג 'מוסמך' וברכיבי המיתוג רק אם אתם חברים מוסמכים בתוכנית
  • להציע תמונות 360 מקצועיות כאחד מהשירותים העסקיים שלכם
  • להציג את התג 'מוסמך' על רקע לבן בלבד ועם מרווח מספיק, בכל המקומות שהוא מוצג בהם
  • להשתמש בתג 'מוסמך' רק בשילוב עם השם שלכם או השם והלוגו של החברה שלכם
  • להשתמש בתג 'מוסמך' וברכיבי המיתוג באתרים, במצגות, בביגוד עם מיתוג עסקי ובחומרי מכירות מודפסים
  • לוודא שהתג ורכיבי המיתוג הם לא הרכיבים הבולטים ביותר בדף או על גבי הביגוד
  • כשמציגים גרפיקה על גג של רכב, מותר להשתמש רק במותג ובלוגו שלכם
דברים שאסור לעשות

דברים שאסור לעשות

  • כשאתם מנהלים אינטראקציה עם עסקים, אסור ליצור מצג שווא של חברות בתוכנית 'מוסמך' או להסתיר את החברות בתוכנית.
  • אסור לשלב בין השירותים שאתם מציעים להשכרה (לדוגמה, למתג את עצמכם כספקים מוסמכים של Street View) לבין החברוּת שלכם בתוכנית הממליצים המקומיים. כדי לקבל טיפים לגבי המשך המכירה של שירותי צילום תוך כדי השתתפות בתוכנית הממליצים המקומיים, אפשר לעיין בפוסט הזה במרכז לממליצים מקומיים.
  • אסור לשנות את סמלי הלוגו או את הסימנים המילוליים של מפות Google, ‏Street View או התג 'מוסמך', כולל הוספת גרפיקה, מתיחת התמונות או תרגום שלהן.
  • אסור להשתמש בתג באופן מטעה או פוגעני. לדוגמה, שימוש בתג בצורה שמרמזת על תמיכה של Google במוצר או בשירות כלשהו.
  • אסור להשתמש ב-Google, במפות Google‏, ב-Street View‏, בתג 'מוסמך' או בכל סימן מסחרי אחר של Google – או בסימנים הדומים לו – במסגרת שם של דומיין.
  • אסור להציג את הסמל של Street View או רכיבי מיתוג ספציפי לרכב של תוכנית 'מוסמך' במקרים הבאים:
    • אם אינכם חברים בתוכנית 'מוסמך'.
    • אם הם מוצגים על גבי רכב בגודל של יותר מ-30x12 ס"מ.
    • אם הם רכיבי המיתוג הבולטים ביותר או היחידים על גבי הרכב.
    • למשל:
סטנדרטים של מיתוג

מיתוג בחלק העליון/תחתון של תמונות 360

  • אפשר להשתמש בלוגו/שם של החברה בגודל המתאים בתור החלק העליון או התחתון. הנחיות המדיניות כוללות מידע נוסף לגבי פורמטים ספציפיים.
  • כשכוללים מיתוג בחלק התחתון של התמונות או על גג הרכב, יש לעמוד בתנאים הבאים:
    • לקבל הרשאה להשתמש במיתוג.
    • להציג רק תוכן רלוונטי (לדוגמה, קידום תיירות מקומית) או מוגבל לייחוס בצורה אחרת.
  • במקרה של חסות/ייחוס:
    • אסור שהמיתוג המוצג ילווה בנכס מותג של Google.
    • אסור שהמיתוג המוצג ילווה בטקסט או בגרפיקה לקידום מכירות (אלא אם הם רלוונטיים למיקום שמוצג).
    • המיתוג המוצג חייב לכלול את הכיתוב "בחסות" או תרגום מקביל.
  • אסור להשתמש בתג 'מוסמך' או במיתוג אחר של Google בחלק העליון או התחתון של תמונות 360 (כולל בגרפיקה כלשהי על גג הרכב שעשויה להיקלט על ידי המצלמה).

בנוסף להנחיות האלה, יש להקפיד לפעול לפי הכללים של Google לשימוש נאות, התנאים וההגבלות של המותג, ההנחיות לשימוש גיאוגרפי וכל ההנחיות האחרות לגבי הסימנים המסחריים של Google.

הערה: אם לא תפעלו בהתאם להנחיות האלה, אתם עלולים לאבד את ההסמכה שלכם ואת הזכות להשתמש בתג 'מוסמך' וברכיבי מיתוג אחרים.

שקיפות ואחריות

כשאתם מוכרים את שירותי הצילום שלכם לאחרים, חשוב להפגין את אותה שקיפות ולהבין את החובות והזכויות שלכם ביחס לאנשים אחרים, מותגים וחוקים מקומיים.

ייצוג בכנות

ייצוג בכנות

בתור צלמים או סוכנויות, אסור לכם להציג את עצמכם בצורה שמרמזת על כך ש-Google מעסיקה אתכם. עליכם להציג את עצמכם בכנות בתור ישות עסקית עצמאית לחלוטין, ולהבהיר ללקוחות מהו תפקידה המוגבל של Google כספקית שירות הפרסום.
אחריות אישית

אחריות אישית

תמונות שפורסמו בדרך כלל יופיעו במפות Google תוך כמה שניות, אבל ייתכן שהתמונות האלה יידחו בהמשך אם הן לא יעמדו בדרישות מדיניות התמונות של מפות או בתנאים ובהגבלות של מפות Google‏.
  • אם תמונות שהוזמנו נדחות ממפות Google, פתרון הבעיה נשאר באחריות הצלם/הסוכנות ובעל העסק
  • אנחנו ממליצים לצלמים לתקן או להחליף באופן מיידי תמונות שמנוגדות למדיניות שלנו ולוודא שהן עומדות בכללים של מפות Google. אם לא ניתן לפתור את הבעיה, אנו ממליצים לצלמים לתת ללקוחות שלהם החזר כספי מלא
הבעלות על התמונות

הבעלות על התמונות

אנחנו ממליצים לצלמים/סוכנויות ולבעלי עסקים המשתפים פעולה ביניהם לחתום על חוזה בכתב שבו מצוינים תנאי ההסכם, ההתחייבות וזכויות הבעלות העתידיות.
  • עליכם לקבוע מי יהיו הבעלים של התמונות אחרי השלמת הצילום. אם הצלם/הסוכנות יהיו הבעלים, עליכם לוודא שבעלי העסק מבינים כיצד הם רשאים להשתמש בתמונות בלי להפר את זכויות היוצרים של הצלם/הסוכנות. אם הבעלות תועבר לבעלי העסק, יש לוודא שהם מסכימים להעברת התמונות ומבינים מה יהיו הזכויות שיישארו בידי הצלם/הסוכנות.
  • אסור לפרסם תמונה זהה בשני חשבונות (למשל, בחשבון של הצלם ובחשבון של בעל העסק).
ציות לחוקים המקומיים

ציות לחוקים המקומיים

עליכם לציית לכל החוקים המקומיים והפדרליים במהלך מתן שירות ללקוחות. אל תציגו באופן מסולף את כישוריכם או את האיכות הסופית של עבודתכם. בנוסף, יש להקפיד על רכישת הביטוח הנחוץ לביצוע העבודה שנשכרתם לבצע.
החשיפה של התמונה

החשיפה של התמונה

Google מדרגת תמונות במפות Google בלי להתחשב בחוזים או בהסכמים מסחריים בין גורמי צד שלישי, כולל הסכמים בין בעלי עסקים לצלמים. העובדה שבעל עסק שילם לצלם מקצועי תמורת שירותי צילום לא מבטיחה שהתמונה תקבל דירוג מסוים או תופיע במפות Google.
ללא ניגוד אינטרסים

ללא ניגוד אינטרסים

בתוכניות מסוימות של Google (במיוחד ב'ממליצים מקומיים') אין להשתתף באופן מסחרי – למשל, אין לקבל תשלום על תוכן שמוסיפים. במקרה של אנשים שמציעים שירותים להשכרה (למשל כאלה שמשווקים את עצמם כספקים מוסמכים של Street View), חשוב לא להציע השירותים המקצועיים האלה בחבילה אחת עם שירותים לא מקצועיים אחרים שמרמזים על חוסר משוא פנים (כמו היכולת לפרסם דירוג או לכתוב ביקורת כממליצים מקומיים).