משאבים לשיפור המכירות

צלמים מקצועיים וסוכנויות צילום, בעזרת משאבים אלה תוכלו לבלוט לעומת המתחרים שלכם, לשתף את החוויה המהנה של Street View גם בצורת מציאות מדומה (VR) ולתת ללקוחות שלכם כלים נוספים לקידום הסטטוס שלהם ב-Street View. אם אתם מחפשים נתונים שיעזרו לכם לשכנע אחרים בכוחו של תוכן מסוג זה, אתם מוזמנים לבדוק גם את הנתונים הסטטיסטיים שלנו על סיור וירטואלי.

Thumb Sticker

מדבקות "היכנסו פנימה"

  • קידום עסקים שצולמו לאחרונה ושנוספו אל Street View
  • אפשר להדפיס את עיצוב המדבקות הזה בעזרת שירות ההדפסה המועדף עליכם
Thumb trusted

קובץ 'תג האמון'

  • כל מי שתורם ל-Street View ועומד בדרישות לכך, יכול להשתמש בתג האמון בהתאם להנחיות המכירות והמיתוג המתוארות בהמשך
  • מי שאינו עומד בדרישות (גם אם עמד בהן בעבר) אינו רשאי להשתמש בתג זה
thumb cardboard

Google Cardboard

  • ליהנות מ-Street View במציאות וירטואלית
  • הדגמה של המיטב מתיק הצילומים שלכם ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים
  • מתנה או מזכרת נפלאה
  • סגנונות רבים זמינים

תפקידם של המומחים המהימנים

אם אתם צלמים או סוכנות, צילום ל-Street View מאפשר לכם לתת הצעת מכירות בעלת ערך רב. כעסק המעוניין בחשיפה, אדם שיש לו ניסיון רב ב-Street View יכול לעזור לכם לזכות בחשיפה במהירות ובקלות. לא משנה מה תפקידכם בעסקה זו, חשוב שתבינו את תחומי האחריות של כל צד, כפי שהם מפורטים כאן.

לפני שמתחילים

גם אם אינכם חברים בתוכנית 'מוסמך', ייתכן שחלק מההנחיות המפורטות בהמשך עדיין רלוונטיות לכם. אם אתם רוצים להצטרף לתוכנית, קראו את המאמר מה צריך לעשות כדי להיות מוסמך כדי להבין מהן הדרישות.

הנחיות מיתוג

רק חברות שהרוויחו את הסטטוס 'מוסמך' יכולות להשתמש במותג Street View של מפות Google ובתג 'מוסמך' כנכסי שיווק. אם אתם מומחים מוסמכים, אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בנכסים האלה כדי לציין את המעמד המכובד שלכם. מומחים מוסמכים יכולים להשתמש בתג 'מוסמך', בסימן מילולי וברכיבי מיתוג, לרבות מפות Google ו-Street View או כל לוגו קשור אחר. יש כמה דברים שמותר ואסור לעשות עם הנכסים האלה. אם אתם סבורים שמישהו מפר את ההנחיות של Google לגבי שימושים מותרים בנכסי המותג, אפשר לדווח על השימושים הלא נאותים האלו.

שקיפות ואחריות

ב-Street View אנחנו מקדמים צילומים של העולם האמיתי כפי שהוא. כשאתם מוכרים את שירותי הצילום שלכם לאחרים, חשוב שתביאו לידי ביטוי את אותה שקיפות ושתבינו את החובות והזכויות שלכם ביחס לאנשים אחרים, מותגים וחוקים מקומיים.