משאבים לשיפור המכירות

צלמים מקצועיים וסוכנויות צילום, בעזרת משאבים אלה תוכלו לבלוט לעומת המתחרים שלכם, לשתף את החוויה המהנה של Street View גם בצורת מציאות מדומה (VR) ולתת ללקוחות שלכם כלים נוספים לקידום הסטטוס שלהם ב-Street View. אם אתם מחפשים נתונים שיעזרו לכם לשכנע אחרים בכוחו של תוכן מסוג זה, אתם מוזמנים לבדוק גם את הנתונים הסטטיסטיים שלנו על סיור וירטואלי.

מדבקות "היכנסו פנימה"

  • קידום עסקים שצולמו לאחרונה ושנוספו אל Google Street View
  • מחיר נמוך עד כדי 35¢ לכל מדבקה, בהתאם לכמות המוזמנת

קובץ 'תג האמון'

  • מי שתורם ל-Street View ועומד בדרישות, יכול להשתמש בתג האמון בהתאם להנחיות המכירות והמיתוג המתוארות בהמשך
  • מי שאינו עומד בדרישות (גם אם עמד בהן בעבר) אינו רשאי להשתמש בתג זה

Google Cardboard

  • ליהנות מ-Street View במציאות וירטואלית
  • הדגמה של המיטב מתיק הצילומים שלכם ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים
  • מתנה או מזכרת נפלאה
  • סגנונות רבים זמינים

תפקידם של המומחים המהימנים

אם אתם צלמים או סוכנות, צילום ל-Street View מאפשר לכם לתת הצעת מכירות בעלת ערך רב. כעסק המעוניין בחשיפה, אדם שיש לו ניסיון רב ב-Street View יכול לעזור לכם לזכות בחשיפה במהירות ובקלות. לא משנה מה תפקידכם בעסקה זו, חשוב שתבינו את תחומי האחריות של כל צד, כפי שהם מפורטים כאן.

הנחיות מיתוג

המותג Google Street View ותג האמון יכולים לשמש כנכסי שיווק יקרי-ערך. אם אתם מומחים מהימנים, אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בהם כדי לציין את המעמד המכובד שלכם. מומחים מהימנים יכולים להשתמש בתג האמון, בסימני מילים וברכיבי מיתוג, לרבות Google, מפות Google,‏ Street View או כל סמל לוגו קשור אחר. ישנם כמה דברים שמותר או שאסור לעשות איתם. אם אתם חושבים שמישהו מפר את השימושים המותרים של Google בנכסי המותג, באפשרותכם לדווח על השימושים הלא נאותים הללו.

שקיפות ואחריות

Google Street View מעלה על נס צילומים של העולם האמיתי כפי שהוא. כאשר אתם מוכרים את שירותי הצילום שלכם לאחרים, חשוב שתביאו לידי ביטוי אותה שקיפות ושתבינו את החובות והזכויות שלכם ביחס לאנשים אחרים, מותגים וחוקים מקומיים.