מראים ללקוחות את העסק – מבפנים ומבחוץ

תמונות וסיורים וירטואליים עוזרים לאנשים להחליט אם לבקר בעסק. זה הזמן לשפר את הנוכחות של העסק באינטרנט ולהציג אותו באור חיובי, מבפנים ומבחוץ. כשמוסיפים תמונות של העסק ל-Street View, הלקוחות יכולים לדעת מה מצפה להם עוד לפני שהם מגיעים.

סמל של העולם ב-Google Street View

יותר מ-100

מדינות ואזורים ב-Street View

סמל של משתמשים ב-Google Street View

יותר ממיליארד

משתמשים בחודש במפות Google

סמל של מיקום ב-Google Street View

יותר מ-200 מיליון

עסקים ומקומות שמופיעים במפות Google

שורה ירוקה בדף של עסק ב-Google Street View

תצוגת 360 של חזית החנות תאפשר לאנשים לדעת למה לצפות מביקור בחנות

אתם יכולים ליצור תמונות חוץ של החנות כדי להדריך את המבקרים איך להגיע למיקום שלכם ולספק להם מידע חשוב, למשל, איפה אפשר לחנות או אם הכניסה לחנות נגישה לכיסא גלגלים.

תצוגת 360 של חזית חנות ב-Google Street View

מבליטים את העסק בעזרת סיור וירטואלי

כדאי לכם לתת ללקוחות הצצה פנימה כדי לעזור להם להבין מהי האווירה הכללית בתוך העסק ולדעת מה אתם מציעים עוד לפני שהם מגיעים. צלמו תמונות של מדפי המוצרים, התפריטים, השירותים והמתקנים במקום, ופרסמו אותן ב-Street View בעצמכם או בעזרת בעל מקצוע.

יוצרים סיור וירטואלי
Google Street View – סיור פנים ב-360 מעלות של Wonders Boutique בזנזיבר

מוסיפים תמונות חדשות ומעודדים את הלקוחות לחזור לחנות

בדיוק סיימתם לשפץ את החנות או הוספתם מוצרים חדשים למלאי? הזדמנות מצוינת לעדכן את התמונות שלכם ב-Street View. שמירה על הדימוי של העסק באינטרנט חיונית להצלחתו, לכן חשוב לעדכן את הלקוחות באופן קבוע על כל שינוי או מוצר חדש מעניין.

תמונת של חזית עסק ב-Google Street View מאת Getty Images‏ – Tinpixels
שורה צהובה בדף של עסק ב-Google Street View

איך מתחילים

סמל של מצלמה ב-Google Street View

משיגים מצלמה או שוכרים את שירותיו של בעל מקצוע

האטב-איש של Google Street View מצלם תמונה

יוצרים תמונות

Google Street View – פרסום תמונות דרך Street View Studio

מפרסמים את התמונות