שותפות שמובילה להצלחה

בהצטרפות לתוכנית Google Partners, תוכלו לקבל גישה להדרכות, לתמיכה ולמשאבים שיובילו את הלקוחות שלכם להצלחה, ויעזרו לכם לבלוט בין הסוכנויות בתעשייה.

להצטרפות לתוכנית Google Partners

נרשמים באמצעות חשבון הניהול של הסוכנות ב-Google Ads.

גישה להטבות שנועדו במיוחד בשבילכם

הדרכות ותובנות

מעשירים את הידע במוצרים ומתעדכנים בכל מה שקורה בתעשייה.

גישה ותמיכה

מקבלים תמיכה טכנית וגישה למקורות מידע שיעזרו לכם להעצים את הצלחת הלקוחות במוצרים השונים.

הכרה ותגמולים

מפגינים מומחיות ונהנים מתגמולים על ההישגים שלכם.

הדרכות ותובנות

הדרכות ותובנות

סוכנות הרשומה לתוכנית Partners

Partner

Premier Partner

אישורי הסמכה למוצרים

תוכלו לבסס את הידע שלכם במוצרים ולקבל אישורי הסמכה למוצרים בעזרת סדנת Google – פלטפורמת הדרכה חינמית של Google Ads שמאפשרת להתקדם בקצב שלכם.

דוחות עם תובנות מ-Google Partners

האימייל עם הכותרת 'התובנות והמדריך שלכם לתוכנית Partners' הוא אימייל שאנחנו שולחים אחת לרבעון וכולל כלים שיעזרו לכם להצליח, מקורות מידע, חדשות על התוכנית ומאמרי דעה מהתעשייה.

מקורות מידע בנושא גיוון וקבלת האחר

גישה למקורות מידע שנועדו ליצור סביבה מכילה ומקבלת יותר עבור הצוות שלכם.

הדרכות מוצר מתקדמות

מרחיבים את הידע והמומחיות שלכם בפתרונות של Google Ads בעזרת הדרכות שזמינות לצפייה על פי דרישה והדרכות בשידור חי דרך תוכנית Google Partners Academy.

גישה ותמיכה

גישה ותמיכה

סוכנות הרשומה לתוכנית Partners

Partner

Premier Partner

דוח הביצועים של החשבון

דוח הביצועים השבועי באימייל מאפשר לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים וכולל המלצות לשיפור שלהם.

תמיכה טכנית ותמיכה בחשבון

תוכלו למצוא את התשובות לכל השאלות שלכם במרכז העזרה של Google Ads, או ליצור קשר עם נציג תמיכה בטלפון, בצ'אט או באימייל.

אירועים למנהלים

המשתתפים באירועים למנהלים לוקחים חלק בפגישות עם בכירים בתחומי המכירות והמוצרים של Google, ועוברים הדרכה עסקית מותאמת אישית.

הכרה ותגמולים

הכרה ותגמולים

סוכנות הרשומה לתוכנית Partners

Partner

Premier Partner

תחרויות ופרסים

האתגרים הרבעוניים של תוכנית התגמולים של Google Partners מאפשרים להעניק השראה ולעודד את המוטיבציה של הצוותים להרחבת המומחיות שלהם, ובכך להאיץ את ההצלחה של הסוכנות ושל הלקוחות.

שוברי פרסום

שוברי פרסום מאפשרים לכם לתת ללקוחות חדשים תמריץ לתקציבי הפרסום שלהם – זיכויים כספיים בחינם, שחלים אוטומטית על החשבונות שעומדים בדרישות.

תג Google Partners

תג Google Partners מעיד על כך שאתם בעלי הידע העדכני ביותר ב-Google Ads, ועוזר לכם להתבלט בתעשייה.

פרסים לסוכנויות שמחזיקות בתג Premier Partner

מדי שנה אנחנו מעניקים את פרסי Premier Partner כדי להדגיש את המצוינות בשיווק בדיגיטל ולציין את שותפי Premier Partner שעזרו ללקוחות להצליח באמצעות Google Ads.

שלוש רמות של שותפויות

תוכנית Google Partners כוללת שלוש רמות השתתפות – סוכנות הרשומה בתוכנית Partners‏, Partner ו-Premier Partner. לכל אחת מהרמות יתרונות משלה והזדמנויות לחזק את היחסים עם Google.

סוכנות הרשומה לתוכנית Partners

התוכנית כוללת מגוון הטבות ויתרונות שבאמצעותם תוכלו להתפתח, לשפר את המיומנויות שלכם ב-Google Ads ולעזור ללקוחות שלכם להצליח.

איך נרשמים לתוכנית Partners?

נרשמים לתוכנית Google Partners באמצעות חשבון הניהול של הסוכנות ב-Google Ads.

Partner

סוכנויות שמשתתפות בתוכנית ומקבלות את תג Partner זוכות לפתח שותפות אסטרטגית משמעותית עם Google.

איך אפשר לקבל את תג Partner?

נרשמים לתוכנית ועומדים בדרישות לקבלת תג Google Partner (ביצועים, הוצאות והסמכות).

Premier Partner

הדרגה Premier Partner שמורה ל-3% מהסוכנויות המובילות שמשתתפות בתוכנית בכל שנה קלנדרית – זוהי הדרגה הגבוהה ביותר של התוכנית.

איך אפשר לקבל את תג Premier Partner?

נרשמים לתוכנית ועומדים בדרישות לקבלת תג Google Partner (ביצועים, הוצאות והסמכות), ונכללים ב-3% המובילים של ה-Partners (האפשרות תהיה זמינה החל מפברואר 2022).

הערך שמביא איתו התג

תג Google Partner יאפשר לכם להציג ללקוחות את המומחיות שלכם ב-Google Ads ולבלוט בין הסוכנויות בתעשייה.

תגי Partner ו-Premier Partner תקפים עד פברואר 2022

החל מיוני 2021, סוכנויות שותפות של Google יוכלו לקבל את תג Google Partner החדש.*

*תג Premier Partner החדש יהיה זמין החל מפברואר 2022.

הצטרפו לתוכנית Google Partners עוד היום

מפתחים את הכישורים במוצרי Google Ads, עוזרים לסוכנות להתבלט ומשיגים תוצאות עבור הלקוחות שלכם.

להצטרפות לתוכנית Google Partners

נרשמים באמצעות חשבון הניהול של הסוכנות ב-Google Ads.