לניהול פרופיל העסק

דף עסקי חינמי שעוזר לכם להבליט את העסק ב-Google

רוצים שאנשים שמוצאים את העסק שלכם ב'חיפוש Google' או ב'מפות Google' יהפכו ללקוחות החדשים שלכם? עם דף עסקי חינמי ב-Google זה אפשרי. כמובן, חשוב לעדכן את הדף בתמונות של העסק, פוסטים, הצעות, מבצעים מיוחדים ועוד.

לניהול הדף העסקי
סמל של עיגול כחול עם תג מחיר
בחינם

יצירת דף עסקי ב-Google בחינם

סמל של קלות ניהול
בקלות

ניהול הדף העסקי דרך 'חיפוש' ו'מפות'

סמל של גלגל שיניים עם רקע ירוק.
בהתאמה אישית

הוספת שעות פעילות, תמונות, פוסטים ועוד

הרושם הראשוני בידיים שלכם

בפרופיל העסק ב-Google כדאי להדגיש מידע חשוב ולהמחיש את מה שמייחד אתכם.

קל לתקשר עם הלקוחות

יש לכם דרכים שונות לעדכן את הלקוחות, למשל תמונות, הצעות, צ'אט אישי ועוד.

הציגו את מה שהעסק מציע, ממנות בתפריט ועד לשירותים.

בדף העסקי שלכם ב-Google אתם יכולים לאפשר ללקוחות לעיין בתפריטים, לקבל הצעות מחיר ועוד. אפשרויות אלו עוזרות ללקוחות לעשות איתכם עסקים בדרך קלה וישירה, אם אתם מנהלים מסעדה או חנות או שאתם מספקים שירות כלשהו.

לניהול הדף העסקי
  • תמונה של פרופיל עסק במכשיר נייד שמובלטים בו הלחצנים לאיסוף עצמי ולמשלוח הזמנה
    הציגו לראווה את המנות הכי טובות ואת התפריט

    הוסיפו תמונות של התפריט ושל המנות הטובות ביותר, כדי לעזור ללקוחות להבין איזה אוכל אתם מגישים.

    מידע נוסף
  • תמונה של פרופיל עסק ב-Google במכשיר נייד עם רשימת מוצרים
    הציעו דרכי קנייה נוספות

    ציינו אם העסק מציע אפשרויות כמו איסוף מדלת העסק או משלוחים.

    מידע נוסף
  • תמונה של פרופיל עסק ב-Google בתצוגה למכשיר נייד, שמובלט בו הלחצן של בקשת הצעת מחיר
    הציעו את שירותי העסק

    הציגו רשימה של שירותי העסק וספקו הצעות מחיר אונליין. כך הלקוחות יקבלו את המידע הדרוש להם כדי לבחור בעסק שלכם.

    מידע נוסף
תמונה של כרטיסיית הביצועים בפרופיל עסק ב-Google, במכשיר נייד. בכרטיסייה מופיע תרשים של כל האינטראקציות לפי חודשים

קבלו מידע על הדרכים שבהן הלקוחות מוצאים את העסק

תמונה של כרטיסיית הביצועים בפרופיל עסק ב-Google, במכשיר נייד. בכרטיסייה מופיע תרשים של כל האינטראקציות לפי חודשים

גלו אילו מילות מפתח אנשים מזינים כדי לחפש את העסק שלכם וקבלו תובנות לגבי שיחות, ביקורות, הזמנות ועוד. מידע זה יעזור לכם להבין איך מתנהל הקשר בין העסק לבין הלקוחות.

לניהול הדף העסקי
תמונה של חשמלאי שעובד על תיבת נתיכים

להציג את העסק בצורה הכי טובה שאפשר

אתם יכולים להשיג יותר לקוחות ב-3 שלבים פשוטים – עם פרופיל עסק חינמי ב-Google

1

אימות הבעלות

אחרי שנוודא שהעסק שלכם, תוכלו ליצור פרופיל עסק ב-Google או לעדכן את הפרופיל הקיים ב'חיפוש' וב'מפות'

2

התאמה לעסק שלכם

מוסיפים את שעות הפתיחה, תמונות ופרטים אחרים כדי שיותר לקוחות פוטנציאליים באזור ימצאו אתכם

3

ניהול

מעלים עדכונים לדף העסקי, עונים לביקורות ושומרים על קשר עם הלקוחות ב-Google

תשובות לשאלות שלכם

כן, פרופיל העסק ב-Google לא כרוך בתשלום. פשוט יוצרים את פרופיל העסק ללא עלות, מנהלים את העסק דרך 'חיפוש Google' ו'מפות', ומתחילים להגיע ליותר לקוחות.

כן, אתם יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google גם אם אין לעסק שלכם כתובת פיזית, בתנאי שאתם פוגשים את הלקוחות פנים-אל-פנים. גם בעלי עסק היברידי יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google, כלומר אם אתם משרתים לקוחות בכתובת העסק וגם מגיעים אליהם או מציעים שירות משלוחים. אתם יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google גם אם יש לכם עסק שנותן שירות באזור מוגדר (SAB), כלומר אם אתם מגיעים אל הלקוחות או מציעים להם משלוחים, אבל לא משרתים את הלקוחות בכתובת העסק. לדוגמה: שרברבים או שירותי ניקיון.

איך נותן שירות באזור מוגדר יכול לאמת את הבעלות על העסק כדי לנהל את פרופיל העסק ב-Google?
לניהול פרופיל העסק