אזהרה מפני שיטות פעולה פוגעניות ומתרמיות

היזהרו מביקורים או מפניות של אנשים שמציגים את עצמם כעובדים של Google ומספקים מגוון אפשרויות של תמיכה ועדכוני נתונים או תמונות מכל סוג שהוא. חשוב לנו להדגיש שסוכנויות שותפות לא מורשות לדבר בשם Google, והן חייבות להציג את עצמן כקבלניות עצמאיות.

בכל פעם שמישהו פונה אליכם ישירות מטעם Google, אנחנו ממליצים בחום שתתעלמו מהפנייה הזו, מכל סיבה שהיא כמפורט במקרים לדוגמה הבאים:

  • גורמים שמציעים שירותים או הדרכות מטעם Google, למשל: מדידת נתונים, הדרכות צוות בנושא מדיה דיגיטלית, דיווח על מגמות בדיגיטל/פלטפורמות דיגיטליות חדשות ומגמות עסקיות חדשות, עצות לפרסום במדיה וכו'.
  • גורמים שמבטיחים שירותים שלא תואמים לשירותים הרגילים של Google, כמו הבטחה למיקום בולט בחיפוש Google, ב-Google Street View או במפות Google.
  • גורמים שמפעילים לחץ על הצד החתום בחוזה באמצעות שיחות טלמרקטינג חוזרות ונשנות או איומים להסרת תוכן מהפלטפורמות של Google.

חשוב לציין כי Google לא מעסיקה צלמים או סוכנויות, אלא רק מספקת רשימה של אנשי מקצוע מוסמכים (אנשי מקצוע בעלי תג 'מוסמך' ב-Street View) שרשאים להשתמש בפריטים שקשורים לתוכנית למטרות שיווקיות. אנשי המקצוע האלה הם חלק מישויות עצמאיות, ו-Google לא תתערב או תשתתף בכל משא ומתן ביניכם לבינם. אנשי המקצוע האלה חייבים לפעול בהתאם למדיניות בנושא צלמי Street View מוסמכים.

שימו לב! אנשי המקצוע המוסמכים של Street View לא יכולים:

  • להציג את עצמם כעובדים של Google או להציע שירותים מטעם Google.
  • להציג את המותג של Google, כמו הסמל, התג או הלוגו של Street View בכלי הרכב שלהם.
  • להכניס את המותגים של Google, מפות Google ו-Street View, התג 'מוסמך', כל סימן מסחרי אחר של Google או סמלי מיתוג דומים לשם של דומיין.
  • להבטיח מיקום בולט ב-Google Street View או במפות Google.
  • להפעיל לחץ על מפרסם להירשם לשירותים של הסוכנות או להמשיך להשתמש בהם.
  • להציע שוברים לפרסום ב-Google Ads תמורת תשלום.
  • להציע את השירות שלהם בחבילה אחת עם פעילות לא מקצועית אחרת שמשתמע ממנה חוסר משוא פנים, כמו פרסום דירוג או כתיבת ביקורת בתור ממליצים מקומיים.
  • להשתמש בתג 'מוסמך' כדי להציע מגוון שירותים למטרות התוכנית. למשל: הגדרת אמצעים למדידת ביקורים בחנות הפיזית (משׂואות רשת – beacons) או כל כלי אחר למדידת נתוני הביצועים של קמפיינים, הדרכות צוות בנושא מדיה דיגיטלית, דיווח על מגמות בדיגיטל/פלטפורמות דיגיטליות חדשות ומגמות עסקיות חדשות, עצות לפרסום במדיה, תוכניות פיילוט וכו'.

אנשי המקצוע המוסמכים של Street View יכולים:

  • לגבות תשלום על השירותים שהם מציעים.
  • להציג את המותג או הלוגו שלהם ברכב של החברה.
  • להשתמש בתג 'מוסמך' בפרופיל העסק שלהם.
  • להשתמש בתג 'מוסמך' וברכיבי המותג באתרי אינטרנט, במצגות, בביגוד עסקי ובחומרים מודפסים לקידום מכירות.

אם אתם רוצים ליצור קשר עם צלם מוסמך של Street View או לדווח על בעיות לגביו, אפשר למלא את הטופס הזה.

בטיחות המשתמשים נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו. לכן אנחנו מגבילים את השימוש במותגים של Google ובפלטפורמות שלה. אף ישות לא רשאית:

  • להציג את סימני המותג של Google, כמו הסמל, התג או הלוגו של Street View, בכלי הרכב של החברה
  • לשלב בשם הדומיין שלה שמות מותג של Google, את השמות של מפות Google ו-Street View, את המונח 'איש מקצוע מוסמך' או סימנים מסחריים אחרים של Google
  • להציג את המותגים של Google, מפות Google ו-Street View, סימנים מסחריים אחרים של Google או סמלי מיתוג דומים בפריטי לבוש (מדים וכו').
  • להשתמש במותגים של Google, מפות Google ו-Street View, בכל סימן מסחרי אחר של Google או בסמלי מיתוג דומים בפרופיל העסק שלה ב-Google
  • להשתמש בסימן מסחרי של Google או בתג 'מוסמך' באופן שמרמז על המלצה של Google על מוצר או שירות ספציפי.