לניהול פרופיל העסק

פתרונות לקמעונאים

להראות ללקוחות מה מייחד את העסק שלכם

תמונת התצוגה לנייד של פרופיל עסק ב-Google של עסק קמעונאי. פרופיל העסק כולל את שם העסק, תמונה, הכתובת, שעות הפעילות, המלצות בנושא בריאות ובטיחות, מספר הטלפון וכתובת האתר.
תמונה של בעלת העסק המאושרת והגאה של Cook's Art & Craft

עם דף עסקי ב-Google, ימצאו אתכם בזכות מה שאתם מוכרים, ותוכלו להגיע ללקוחות שמחפשים ב-Google את המוצרים שאתם מציעים. בדף העסקי אפשר לציין אם אתם מציעים איסוף עצמי מהחנות או משלוחים, לפרסם מבצעים מיוחדים, להציג את המוצרים שלכם ועוד.

תמונת התצוגה לנייד של פרופיל עסק ב-Google של עסק קמעונאי. פרופיל העסק כולל את שם העסק, תמונה, הכתובת, שעות הפעילות, המלצות בנושא בריאות ובטיחות, מספר הטלפון וכתובת האתר.
תמונה של בעלת העסק המאושרת והגאה של Cook's Art & Craft
תמונה של פרופיל עסק ב-Google עם הכותרת "See What's in Store" (או בעברית: "המוצרים המוצעים בחנות"). מתחת לכותרת יש כמה מוצרי עבודות יד, ומתחת להם כמה שאלות ותשובות

הציגו תמונות של המוצרים שלכם

תמונה של פרופיל עסק ב-Google עם הכותרת "See What's in Store" (או בעברית: "המוצרים המוצעים בחנות"). מתחת לכותרת יש כמה מוצרי עבודות יד, ומתחת להם כמה שאלות ותשובות

הציגו תמונות של המוצרים החדשים ושל החנות כדי למשוך את תשומת הלב של לקוחות שמוצאים את הדף העסקי שלכם.

תמונת פרופיל עסק במכשיר נייד, שמובלטות בו אפשרויות שהעסק מציע, כמו איסוף מדלת העסק ומשלוחים. אי אפשר להיכנס לקנות בעסק. שעות הפעילות והשותפים שניתן להיעזר בהם לצורך איסוף ההזמנות והמשלוחים.

הציעו דרכי קנייה נוספות

תמונת פרופיל עסק במכשיר נייד, שמובלטות בו אפשרויות שהעסק מציע, כמו איסוף מדלת העסק ומשלוחים. אי אפשר להיכנס לקנות בעסק. שעות הפעילות והשותפים שניתן להיעזר בהם לצורך איסוף ההזמנות והמשלוחים.

ציינו אם העסק מציע אפשרויות כגון איסוף מדלת העסק או משלוחים.

תמונה של פרופיל עסק ב-Google עם פוסט לקידום מבצעים מיוחדים, אירועים ועדכונים. בפוסט, תמונה של כריות בסלון בית ועל כיסא. הטקסט של הפוסט: הגיעו ציפיות לכריות בצבעים חדשים.
 כדאי להזמין עכשיו.

צרו קשרים עם הלקוחות

תמונה של פרופיל עסק ב-Google עם פוסט לקידום מבצעים מיוחדים, אירועים ועדכונים. בפוסט, תמונה של כריות בסלון בית ועל כיסא. הטקסט של הפוסט: הגיעו ציפיות לכריות בצבעים חדשים.
 כדאי להזמין עכשיו.

הוסיפו פוסטים על הנחות, מוצרים חדשים, אירועים קרובים ועוד, כדי לתת קבלת פנים חמה לאנשים שמוצאים את העסק באינטרנט – כך תלהיבו את הקונים ותעודדו אותם לבחור בעסק שלכם על-פני עסקים אחרים. בנוסף, תוכלו לספק לאנשים דרך ליצור איתכם קשר באמצעות הודעות ישירות וביקורות.

מודעת באנר עם מסגרת דמוית-לוויין – אישה מתקנת שמלה כשסרט מדידה תלוי לה על הצוואר.

להציג את העסק בצורה הכי טובה שאפשר

אתם יכולים להשיג יותר לקוחות ב-3 שלבים פשוטים – עם פרופיל עסק חינמי ב-Google

1

אימות הבעלות

אחרי שנוודא שהעסק שלכם, תוכלו ליצור פרופיל עסק ב-Google או לעדכן את הפרופיל הקיים ב'חיפוש' וב'מפות'

2

התאמה לעסק שלכם

מוסיפים את שעות הפתיחה, תמונות ופרטים אחרים כדי שיותר לקוחות פוטנציאליים באזור ימצאו אתכם

3

ניהול

מעלים עדכונים לדף העסקי, עונים לביקורות ושומרים על קשר עם הלקוחות ב-Google

תשובות לשאלות שלכם

כן. אם העסק מציע שירותים ספציפיים בשעות שונות (למשל, שעות פתיחה לאוכלוסיות בסיכון או משלוחים ואיסוף עצמי), אפשר להגדיר 'שעות פתיחה נוספות' במקום 'שעות פתיחה מיוחדות'.

איך מגדירים שעות פתיחה נוספות?

בעזרת מאפיינים ניתן להציג ללקוחות את שירותי העסק, כמו "אכילה במקום" או "איסוף מדלת העסק". ניתן גם לציין אילו אמצעי בטיחות יש בעסק, כמו "חובת עטיית מסכה", "בדיקות חום לאנשי הצוות" או "חיטוי משטחים בין שימוש לשימוש". למדו איך להוסיף או לערוך את מאפייני העסק.

מידע נוסף על עריכת מאפיינים
לניהול פרופיל העסק