הפק את המרב מהדוחות שלך

ראה למטה את כל המידע, שלדעתנו יועיל לך ביותר. הקדש כמה דקות להגדרת חשבונך והשתמש ברשימת בדיקה זו כבסיס להפקת המרב מ-Google Analytics. מרכז העזרה שלנו מכיל תשובות לשאלות נפוצות ועזרה בהגדרת קוד המעקב שלך.

תחילת העבודה

התקן קוד מעקב: התקן את קוד המעקב שלך והצג דוחות בתוך 24 שעות.


קבע יעדים: זהה מהן הפעילויות העיקריות שאחריהן ברצונך לעקוב, שיעורי המרות של מודעות, יוזמות שיווק, מסחר מקוון או אחרות. קבע יעדים כדי לאמוד את מידת היעילות שלך.


עבודה עם דוחות נתונים: חקור את הנתונים וראה כיצד לקרוא דוחות בסיסיים.

הגדל למקסימום את פעילות הפרסום המקוון והמסחר האלקטרוני

קשר אל AdWords: עקוב אחר ההכנסה, ההמרות והחזר ה-ROI שלך ב-AdWords. לקבלת מידע נוסף, צפה בסרטון קצר זה.


אופטימיזציה של מילות מפתח: צפה בסרטונים כדי ללמוד איך להפיק את המרב מהוצאות השיווק שלך.


תייג מסעות פרסום: עקוב אחר המרות במודעות באנר, אחר שיווק דרך הדוא"ל ואחר יוזמות שיווק אחרות.


מעקב אחר מסחר מקוון: קשור ביצועים של מסחר מקוון למילות מפתח ולמסעות פרסום כדי לקבל פרטים על החזר ROI ועוד.

חקירת תכונות מתקדמות

פילוח מתקדם: צור פלחים מותאמים אישית והשתמש בהם כדי לבודד חלקים מסוימים של התנועה שלך ולנתח אותם.


דיווח מותאם אישית: השתמש בממשק המאפשר פעולה של גרור ושחרר כדי ליצור דוחות עם המדדים שאתה רוצה.


מעקב אחר Flash: מעקב פשוט אחר תוכן של Adobe Flash, Flex ו-AS3 content.


צור דוחות מותאמים אישית: שלח אל בעלי העניין בחברה שלך דוחות בזמנים קבועים.