Direct Relief

המטרה של Direct Relief היא לספק משאבי רפואה חיוניים כדי לשפר את החיים של אנשים הסובלים מעוני או שנפגעו ממצבי חירום. תוכניות הסיוע שלה מותאמות לנסיבות ולצרכים של מי שנפגעו מאסונות טבע או מאסונות מעשה ידי-אדם.

גודל הארגון

Large

מגזר

שירותי אנוש

יעדים

איתור תורמים

הגברת המודעות

יצירת אינטראקציה עם הקהל

מוצר

Google Ad Grants

תוכנית YouTube לעמותות

קרדיט לתמונות

באדיבות Direct Relief

אתר

https://www.directrelief.org

האתגר

במשך כמה שנים ברציפות, מגזין Forbes מנה את Direct Relief ברשימה מצומצמת של ארגונים נבחרים, עם דירוג יעילות של 100% בגיוס כספים. Direct Relief שואפת ליעילות בעבודה שלה, אבל מתמודדת עם אתגר שמוכר לעמותות רבות - איך לעזור לאנשים למצוא את העמותה? העמותה היא ארגון לא ממשלתי שמסתמך אך ורק על תרומות פרטיות. איך היא יכולה להגדיל את סך התרומות שהיא מקבלת כשהמשאבים שעומדים לרשותה מצומצמים? איך היא יכולה להצליח כשהיא משקיעה שבריר ממה שאחרים משקיעים?

הסיפור

Google לעמותות מעניקה ל-Direct Relief מענה לכל השאלות האלו ועוד, באמצעות הסט המלא של כלי Google, שעומד לרשות העמותה ללא תשלום.

אנשי הארגון נעזרים מפעילים שיווק במנועי חיפוש (SEM) באמצעות תוכנית המענקים לעמותות, והשירות Google Analytics מספק תובנות לגבי התורמים ומעקב אחר האינטראקציה שלהם עם האתר. בעזרת מפות Google אנשים יכולים לראות בפועל את המאמצים הגלובליים של Direct Relief באתר העמותה. ההשפעה הרגשית והחינוכית של הסרטונים בערוץ YouTube הממותג של הארגון מעניקה למסר פנים אנושיות ומגבירה את המוּדָעוּת למותג.

ב-1 בינואר - סוף עונת השיא במתן תרומות - התוצאות הראו גידול שנתי של 44% במספר התרומות באינטרנט, וגידול של 40% בסכום הדולרי הכולל של התרומות.
התוצאות בשטח

בשלוש השנים הראשונות שבהן קיבלה מענק של Google לעמותות, החל משנת 2003, הצליחה Direct Relief להשיג גידול מרשים של 6,000% במספר המבקרים באתר. כשזיהו ב-Google שהפוטנציאל גדול אף יותר, שיתפו פעולה עם Direct Relief כדי להגיע לביצועים אופטימליים באינטרנט.

תוכנית השיווק המשופרת כללה שמונה קטגוריות של קמפיינים המתמקדים בחיפוש בתשלום וברימרקטינג, וכ-150 מודעות טקסט חדשות שהושקו בשבוע הראשון של דצמבר. ב-1 בינואר - סוף עונת השיא במתן תרומות - התוצאות הראו גידול שנתי של 44% במספר התרומות באינטרנט, וגידול של 40% בסכום הדולרי הכולל של התרומות.

התנועה הכוללת באתר גדלה ב-84%. מודעות הרימרקטינג הניבו גידול של 2% בהמרות. מונחי המותג לחיפוש בתשלום (הכוללים כמה גרסאות שונות של "Direct Relief") הניבו שיעור המרות של 26%.

בעתיד, Direct Relief מתכננת להמשיך לשפר את הקמפיין שלה ב-Ad Grants, וגם לפנות אל קהל רחב יותר ולהציג סיפורים אינפורמטיביים ומעניינים ב-YouTube.

רוצים לדעת איך ארגונים אחרים נעזרים בתוכנית Google לעמותות כדי להשפיע?