Google Analytics

שיווק מחדש עם Google Analytics

שיווק מחדש הוא דרך רבת-עוצמה להרחבת טווח ההגעה שלך ולהבאת הלקוחות צעד אחד קרוב יותר לקנייה. מעולם לא היה קל יותר להפיק תועלת מכל הנתונים העשירים שעומדים לרשותך ב-Google Analytics ולהשתמש בהם כדי לשפר את ביצועי מסע הפרסום שלך.

שיווק מחדש

סקירה כללית

שיווק מחדש עם Google Analytics מאפשר לך להגיע לתובנות רבות ערך לגבי אורחי האתר שלך המגלים עניין במוצרים ובשירותים שאתה מציע -- לדוגמה, אורחים שמקדישים זמן להצגת דפים מסוימים או מוסיפים פריטים לעגלת הקניות שלהם. לאחר שזיהית את קהל היעד שלך, תוכל להפעיל ברחבי רשת המדיה של Google‏ מודעות המותאמות לקהל זה.

כיצד זה פועל?

הכנו עבורך דרך פשוטה ומהירה למציאת הלקוחות הרצויים לך. בחר מתוך רשימות מוגדרות מראש של שיווק מחדש, או צור רשימות מותאמות אישית משלך—כל זאת בהתבסס על ערכים מוכרים של Google Analytics כגון דפים שנצפו, משך הביקור והשלמות של יעדים. לאחר מכן שלח אוטומטית את רשימות הלקוחות שלך אל Google AdWords והפעל מודעות ממוקדות בתוך דקות, בכמה לחיצות בלבד. הגע בדיוק לקהל שאתה מחפש על ידי ניצול היתרון של למעלה משני מיליון אתרים הכלולים ברשת המדיה של Google.

היכן זה נמצא

לחץ על הכרטיסייה "מנהל מערכת" בפינה העליונה של Google Analytics (עליך להיות מנהל חשבון), ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה של "רשימות שיווק מחדש".

למה להשתמש בשיווק מחדש עם Google Analytics?

  • התחבר בדיוק ללקוחות הנכונים באמצעות תובנות עשירות מהאינטרנט
  • הצג מודעות ממוקדות ברשת המדיה של Google‏ בהתבסס על פלחי הלקוחות הספציפיים שלך
  • צור וערוך רשימות מתוחכמות בקלות בממשק האינטואיטיבי שלנו

חשוב מה שיווק מחדש יכול לעשות לאסטרטגיית המודעות שלך

  • לזהות ולמשוך לקוחות חדשים מהאזור שלך
  • לעזור לקונים מהססים שעורכים השוואה לסגור עסקה
  • להחזיר קונים שהוסיפו פריטים לעגלת הקניות שלהם אך לא קנו
  • לשמר לקוחות שביצעו רכישה בעבר
  • להציע סטטוס מיוחד ומבצעים מיוחדים ללקוחות הנאמנים ביותר

שבחים של לקוחות

SPIL GAMES

"השיווק מחדש עם Google Analytics קל מאד לשימוש, והוא מאפשר לנו להגיע בדיוק לסוגי המשתמשים הרצויים לנו. העובדה שהוא משולב עם Google Analytics ועם AdWords מועילה מאד -- לא היה לנו כל צורך בהדרכה לצוותים שלנו.

"אנו מבחינים בהזדמנויות רבות הטמונות בכך -- לדוגמה הפעלת מסעות פרסום רבים יותר אך קטנים יותר ברשת המדיה כדי להתמקד בפלחים ספציפיים של הלקוחות שלנו."

-- ג'רואן ואן-דר סין, מומחה בכיר לפרסום במנועי חיפוש ב-Spil Games