לניהול פרופיל העסק

פתרונות לעסקי שירותים

להגיע ללקוחות שמחפשים את השירותים שלכם

דף שירותים – תמונה ראשית בשכבת-על שמופיע בה פרופיל עסקי של עסק שירותים בתצוגה למכשיר נייד
דף שירותים – תמונה ראשית של בעלים של עסק המציע שירותים

כשאנשים באזור שלכם מחפשים אונליין את השירותים שאתם מציעים, הם יכולים להפוך ללקוחות חדשים – גם אם אין לכם חנות פיזית או משרד. דרך הדף העסקי תוכלו להציג את פרטי העסק ואזור השירות, לאפשר ללקוחות להזמין את השירות שלכם ולתקשר איתם ישירות כדי לבנות יחסי אמון.

דף שירותים – תמונה ראשית בשכבת-על שמופיע בה פרופיל עסקי של עסק שירותים בתצוגה למכשיר נייד
דף שירותים – תמונה ראשית של בעלים של עסק המציע שירותים
תצוגת מכשיר נייד של פרופיל עסקי לעסק הנותן שירותים, עם רשימה מובלטת של השירותים המוצעים

הדגישו את השירותים

תצוגת מכשיר נייד של פרופיל עסקי לעסק הנותן שירותים, עם רשימה מובלטת של השירותים המוצעים

ציינו את שירותי העסק כך שהלקוחות יוכלו לראות מיד במה העסק מתמחה. אפשר גם להציג תמונות של הצוות שלכם או תמונות של שירותים או עבודות שסיפקתם בעבר.

תמונת פרופיל עסק ב'חיפוש Google' של עסק הנותן שירותים. בפרופיל רואים מפה, ומתחתיה מובלטים פרטים על העסק כמו דירוגי כוכבים וכמה זמן העסק קיים

הצגת ניסיון מוכח עוזרת להתבלט

תמונת פרופיל עסק ב'חיפוש Google' של עסק הנותן שירותים. בפרופיל רואים מפה, ומתחתיה מובלטים פרטים על העסק כמו דירוגי כוכבים וכמה זמן העסק קיים

ציינו כמה שנות ניסיון יש לכם בתחום כדי למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות כשהם מחפשים שירותים שאתם מציעים ב-Google.

תמונת דף של עסק שירותים ב-Google, שמובלט בו הלחצן 'לקבלת הצעת מחיר'

תנו הצעות מחיר במהירות

תמונת דף של עסק שירותים ב-Google, שמובלט בו הלחצן 'לקבלת הצעת מחיר'

קבלו בקשות להצעת מחיר והשיבו להן, כדי שלקוחות שמשווים בין שירותים יוכלו לקבל מכם את המידע הדרוש להם מהר יותר.

מידע נוסף
תמונת דף של עסק שירותים ב-Google, שמובלט בו הלחצן: 'לצפייה בלוח הזמנים ולהזמנה'

תזמון פשוט

תמונת דף של עסק שירותים ב-Google, שמובלט בו הלחצן: 'לצפייה בלוח הזמנים ולהזמנה'

אפשרו ללקוחות להזמין שירותים פנים-אל-פנים או שירותי אונליין ישירות מהדף העסקי.

תמונה של תכונת הצ'אט האישי בפרופיל עסק ב-Google.

נהלו תקשורת ישירה עם הלקוחות

תמונה של תכונת הצ'אט האישי בפרופיל עסק ב-Google.

ענו לביקורות ציבוריות כדי לקבל משוב חשוב ולענות על שאלות. בנוסף, קיימו אינטראקציה עם לקוחות באמצעות הודעות ישירות בדף העסקי שלכם ב-Google.

תמונה עם מסגרת דמוית-לוויין – אישה עובדת על סידור פרחים

להציג את העסק בצורה הכי טובה שאפשר

אתם יכולים להשיג יותר לקוחות ב-3 שלבים פשוטים – עם פרופיל עסק חינמי ב-Google

1

אימות הבעלות

אחרי שנוודא שהעסק שלכם, תוכלו ליצור פרופיל עסק ב-Google או לעדכן את הפרופיל הקיים ב'חיפוש' וב'מפות'

2

התאמה לעסק שלכם

מוסיפים את שעות הפתיחה, תמונות ופרטים אחרים כדי שיותר לקוחות פוטנציאליים באזור ימצאו אתכם

3

ניהול

מעלים עדכונים לדף העסקי, עונים לביקורות ושומרים על קשר עם הלקוחות ב-Google

תשובות לשאלות שלכם

כן, אתם יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google גם אם אין לעסק שלכם כתובת פיזית, בתנאי שאתם פוגשים את הלקוחות פנים-אל-פנים. גם בעלי עסק היברידי יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google, כלומר אם אתם משרתים לקוחות בכתובת העסק וגם מגיעים אליהם או מציעים שירות משלוחים. אתם יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google גם אם יש לכם עסק שנותן שירות באזור מוגדר (SAB), כלומר אם אתם מגיעים אל הלקוחות או מציעים להם משלוחים, אבל לא משרתים את הלקוחות בכתובת העסק. לדוגמה: שרברבים או שירותי ניקיון.

איך נותן שירות באזור מוגדר יכול לאמת את הבעלות על העסק כדי לנהל את פרופיל העסק ב-Google?

בעזרת מאפיינים בדף העסקי ב-Google, ניתן להראות שהעסק מציע גם שירות פנים-אל-פנים וגם שירות אונליין.

מידע נוסף על הצגת שירותי אונליין של העסק

כן, אפשר להגיב לביקורות, צריך רק להתחבר קודם לחשבון. כל תגובה לביקורת מופיעה עם התווית "תגובה מהבעלים" מתחת לביקורת המקורית של הלקוח בחיפוש Google ובמפות Google.

למידע נוסף על תגובה לביקורות
לניהול פרופיל העסק