לניהול פרופיל העסק

פתרונות למסעדות

להראות ללקוחות מה מיוחד במסעדה שלכם

תמונה ראשית של מסעדות – תמונת פרופיל עסק של מסעדה, בתצוגה למכשיר נייד
תמונת בעלי העסק השמחים והגאים של Bobby's BBQ and Catering

אם יש לכם מסעדה או עסק אחר בתחום המזון, אתם יכולים לעזור ללקוחות פוטנציאליים למצוא אתכם ב-Google ולבחור בכם על סמך התפריט, התמונות ואמצעי הבטיחות שאתם נוקטים.

תמונה ראשית של מסעדות – תמונת פרופיל עסק של מסעדה, בתצוגה למכשיר נייד
תמונת בעלי העסק השמחים והגאים של Bobby's BBQ and Catering
תמונת פרופיל עסק של מסעדה ב-Google, שמובלטים בו השירותים הזמינים והבלתי זמינים: אי אפשר לאכול במקום, אבל יש אפשרות לאיסוף עצמי ולמשלוחים

הדגישו מידע חיוני

תמונת פרופיל עסק של מסעדה ב-Google, שמובלטים בו השירותים הזמינים והבלתי זמינים: אי אפשר לאכול במקום, אבל יש אפשרות לאיסוף עצמי ולמשלוחים

ספקו ללקוחות מידע על השירותים שהעסק מציע, כמו אכילה במקום, טייק אוויי או משלוח. ציינו גם אמצעים שננקטים בעסק לשמירה על הבריאות ועל הבטיחות.

תמונת 'המנות המומלצות' בפרופיל עסק ב-Google, עם המנות הטובות ביותר והתפריט: צלעות בקר, כריך חזיר על הגריל, מאק אנד צ'יז ובריסקט

הציגו לראווה את המנות הכי טובות ואת התפריט

תמונת 'המנות המומלצות' בפרופיל עסק ב-Google, עם המנות הטובות ביותר והתפריט: צלעות בקר, כריך חזיר על הגריל, מאק אנד צ'יז ובריסקט

הוסיפו תמונות של התפריט ושל המנות הטובות ביותר, כדי לעזור ללקוחות להבין איזה אוכל אתם מגישים. בנוסף, פרסמו מבצעים מיוחדים או דילים כדי למשוך לקוחות.

תמונה של איש עם סינר ומלקחיים במאפייה

להציג את העסק בצורה הכי טובה שאפשר

אתם יכולים להשיג יותר לקוחות ב-3 שלבים פשוטים – עם פרופיל עסק חינמי ב-Google

1

אימות הבעלות

אחרי שנוודא שהעסק שלכם, תוכלו ליצור פרופיל עסק ב-Google או לעדכן את הפרופיל הקיים ב'חיפוש' וב'מפות'

2

התאמה לעסק שלכם

מוסיפים את שעות הפתיחה, תמונות ופרטים אחרים כדי שיותר לקוחות פוטנציאליים באזור ימצאו אתכם

3

ניהול

מעלים עדכונים לדף העסקי, עונים לביקורות ושומרים על קשר עם הלקוחות ב-Google

תשובות לשאלות שלכם

בעזרת מאפיינים ניתן להציג ללקוחות את שירותי העסק, כמו "אכילה במקום" או "איסוף מדלת העסק". ניתן גם לציין אילו אמצעי בטיחות יש בעסק, כמו "חובת עטיית מסכה", "בדיקות חום לאנשי הצוות" או "חיטוי משטחים בין שימוש לשימוש". למדו איך להוסיף או לערוך את מאפייני העסק.

מידע נוסף על עריכת מאפיינים

אם המנות שלכם השתנו או שיש לכם הצעות או דילים מיוחדים, כדאי מאוד שתעדכנו את התפריט שלכם בפרופיל העסק כדי למשוך לקוחות. כדי לעדכן את התפריט, צריך להיכנס לפרופיל העסק ב-Google. בתפריט מצד ימין, לוחצים על 'מידע' > 'תפריט', ועורכים או מוסיפים פריטים.

למידע נוסף על עדכון התפריט
לניהול פרופיל העסק