לניהול פרופיל העסק

כל מה שרציתם לדעת על פרופיל העסק ב-Google

שאלות נפוצות על פרופיל העסק ב-Google

הדף העסקי ב-Google הוא כלי חינמי המאפשר לכם לקבוע איך העסק שלכם יופיע בחיפוש Google ובמפות Google. בעזרת הדף העסקי שלכם ב-Google אתם יכולים ליצור קשר עם לקוחות, לפרסם עדכונים, לפרט את המוצרים והשירותים שהעסק מציע, לקבל הזמנות באינטרנט ועוד.

מידע נוסף על האופן שבו Google משיגה מידע על העסק שלכם

כן, פרופיל העסק ב-Google לא כרוך בתשלום. פשוט יוצרים את פרופיל העסק ללא עלות, מנהלים את העסק דרך 'חיפוש Google' ו'מפות', ומתחילים להגיע ליותר לקוחות.

כדי לנהל את פרופיל העסק בנייד אתם יכולים להשתמש באפליקציית מפות Google. במחשב אפשר לנהל אותו ישירות מחיפוש Google בדפדפן.

למידע נוסף על עדכון פרופיל העסק ב-Google ישירות מ'חיפוש' ו'מפות'

כן, אתם יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google גם אם אין לעסק שלכם כתובת פיזית, בתנאי שאתם פוגשים את הלקוחות פנים-אל-פנים. גם בעלי עסק היברידי יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google, כלומר אם אתם משרתים לקוחות בכתובת העסק וגם מגיעים אליהם או מציעים שירות משלוחים. אתם יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google גם אם יש לכם עסק שנותן שירות באזור מוגדר (SAB), כלומר אם אתם מגיעים אל הלקוחות או מציעים להם משלוחים, אבל לא משרתים את הלקוחות בכתובת העסק. לדוגמה: שרברבים או שירותי ניקיון.

איך נותן שירות באזור מוגדר יכול לאמת את הבעלות על העסק כדי לנהל את פרופיל העסק ב-Google?

כן, פרופיל העסק החינמי ב-Google משלים את האתר הקיים של העסק ומגביר את החשיפה שלו ב'חיפוש Google' וב'מפות'.

רוב העסקים מאמתים את הבעלות דרך הטלפון או SMS, או מבקשים ומקבלים מ-Google גלויה לכתובת של העסק.

למידע נוסף על אימות העסק

אנחנו משתמשים באימות כדי לוודא שאתם הבעלים החוקיים של העסק – ולתת לכם הרשאה לנהל את פרופיל העסק ב-Google. האבטחה שלכם חשובה לנו, ולכן חשוב לנו שרק אתם – או מנהלים מטעמכם – תעדכנו את פרופיל העסק.

בעזרת מאפיינים בדף העסקי ב-Google, ניתן להראות שהעסק מציע גם שירות פנים-אל-פנים וגם שירות אונליין.

מידע נוסף על הצגת שירותי אונליין של העסק

כן, אפשר להגיב לביקורות, צריך רק להתחבר קודם לחשבון. כל תגובה לביקורת מופיעה עם התווית "תגובה מהבעלים" מתחת לביקורת המקורית של הלקוח בחיפוש Google ובמפות Google.

למידע נוסף על תגובה לביקורות

כן. אם העסק מציע שירותים ספציפיים בשעות שונות (למשל, שעות פתיחה לאוכלוסיות בסיכון או משלוחים ואיסוף עצמי), אפשר להגדיר 'שעות פתיחה נוספות' במקום 'שעות פתיחה מיוחדות'.

איך מגדירים שעות פתיחה נוספות?

בעזרת מאפיינים ניתן להציג ללקוחות את שירותי העסק, כמו "אכילה במקום" או "איסוף מדלת העסק". ניתן גם לציין אילו אמצעי בטיחות יש בעסק, כמו "חובת עטיית מסכה", "בדיקות חום לאנשי הצוות" או "חיטוי משטחים בין שימוש לשימוש". למדו איך להוסיף או לערוך את מאפייני העסק.

מידע נוסף על עריכת מאפיינים

אם המנות שלכם השתנו או שיש לכם הצעות או דילים מיוחדים, כדאי מאוד שתעדכנו את התפריט שלכם בפרופיל העסק כדי למשוך לקוחות. כדי לעדכן את התפריט, צריך להיכנס לפרופיל העסק ב-Google. בתפריט מצד ימין, לוחצים על 'מידע' > 'תפריט', ועורכים או מוסיפים פריטים.

למידע נוסף על עדכון התפריט

עכשיו אפשר לעדכן את פרופיל העסק ב-Google ישירות מ'חיפוש Google' ומ'מפות'. כדי להתחיל, נכנסים לחשבון Google המשמש לאימות העסק. כדי לגשת לכלים האלה, מקישים באפליקציית מפות Google לנייד על תמונת הפרופיל בפינה השמאלית העליונה, ובוחרים באפשרות "פרופיל העסק ב-Google". בחיפוש Google, מחפשים את העסק לפי שם, או מחפשים "העסק שלי" כדי לעדכן את פרופיל העסק ב-Google.

למידע נוסף על עדכון פרופיל העסק ב-Google ישירות מ'חיפוש' ו'מפות'

פרופיל העסק ב-Google החליף את Google Places for Business, ‏Google Listings ו-Google+ Business Pages.

כן. בתוכנית השותפים המומלצים תמצאו פרטים של שותפים שנותנים שירותים חשובים לקהילה הרחבה של מוֹכרים ב-'Google לעסק שלי'.

למידע נוסף על השותפים המומלצים שלנו

אנחנו מציעים כלים לעסקים מכל הסוגים כדי לעזור להם להצליח ולגדול – החל מייעוץ מותאם אישית ועד לשיפור תהליכי העבודה.

לכלים נוספים

Google Ads יכול לעזור לכם להגיע ללקוחות נוספים. Google Ads מושך אנשים אל העסק שלכם, לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים.

מידע נוסף על שימוש ב-Google Ads

הצטרפו לשיחה

לניהול פרופיל העסק