Google Analytics

הקצאת ייחוסים

72% מהמשווקים והסוכנויות שהשיבו לסקר מסכימים שהקצאה שיווקית מסייעת לחלק טוב יותר תקציבים בין ערוצים ולקבל החזר גבוה יותר.* כלי הקצאת הייחוסים מקל על יצירה והשוואה של מודלים כדי שתוכל לשפר את פעילויות השיווק העתידיות שלך.

סקירה כללית

תן קרדיט לכל ערוצי השיווק הדיגיטלי שלך באמצעות מידול ייחוסים. על ידי בניית מודלים, התאמה אישית שלהם והשוואה ביניהם, תוכל להבין את ההשפעה של התוכניות השיווקיות השונות שלך וכיצד הן פועלות ביחד להגברת המכירות וההמרות. לאחר מכן תוכל לקבוע תקציבים על סמך ערכים מציאותיים יותר, להפעיל מסעות פרסום שיווקיים מאוזנים יותר ולשפר את התוצאות שלך.

יתרונות

  • הייחוס פועל עם נתוני היעדים והמסחר האלקטרוני, שאחריהם אתה כבר עוקב ב-Google Analytics. לא נדרשת הגדרה נוספת.
  • צור, שנה והתאם אישית מודלים של ייחוס, בתוך דקות - אין צורך בהתייעצויות ארוכות לגבי ההגדרה או ביישומים של "קופסה שחורה".
  • השווה ערכים בין ערוצים, כולל חיפוש בתשלום וחיפוש רגיל, דוא"ל, שיווק של שותפים עצמאיים, מודעות לתצוגה, מיקומים בנייד ועוד.
  • המדד של אחוז השינוי מאפשר לך להשוות ערכים בין מודלים שונים עבור ערוצים, מקורות הפניה, מסעות פרסום, מילות מפתח ומימדים שונים אחרים.
  • הצג עד שלושה מודלים, אלו לצד אלו, כדי לראות במהירות את ההבדלים במדדים ביניהם.
  • היעזר בכלי המותאם אישית ליצירת מודלים כדי להגדיר בקלות כללים להקצאת שקלול, על סמך מיקום, סוג אינטראקציה, מקור תנועה, מסע פרסום, מילות מפתח ספציפיות, מעורבות באתר ועוד.
  • ראה נתונים בזמן אמת בממשק הידידותי למשתמש.