דילוג לתוכן

איך להפוך יותר קונים באינטרנט ללקוחות

מיליוני קונים משתמשים ב-Google מדי יום. בעזרת Google Merchant Center, תוכלו ליצור קמפיינים יעילים למיקסום הביצועים כדי לקדם את המוצרים שלכם בחיפוש Google, ב-YouTube ועוד.
ממשק משתמש שממחיש חיפוש של נעלי ריצה ב-Google, והתוצאות הממומנות מוגדלות לצורך הבלטה.

מקדמים את המוצרים ב-Google בשלושה שלבים

פלטפורמת Merchant Center מאפשרת לכם לנהל את פרטי המוצרים ב-Google ולהפעיל קמפיינים פרסומיים – והכול במקום אחד.

מוסיפים את פרטי המוצרים אל Merchant Center

כדי להתחיל, יוצרים חשבון Merchant Center בחינם. לאחר מכן מוסיפים את המוצרים ל-Google. לשם כך, מקשרים לחשבון את החנות הווירטואלית או מעלים קובץ עם מידע לגבי המלאי, כמו השמות, המחירים והתמונות של המוצרים.

מגדילים את מספר ההמרות ואת נפח המכירות בעזרת קמפיינים למיקסום הביצועים

מפרסמים ב-Google ומגיעים ללקוחות שתורמים להצלחה העסקית

מקדמים את המוצרים בכל ערוצי הפרסום של Google באמצעות קמפיין אחד למיקסום הביצועים.

כרטיס מוצר של נעלי ריצה שחורות בממשק לנייד, שבו השם, המחיר, הביקורות ופרטי המשלוח מופיעים מתחת לתמונת המוצר. מסביב למודול מוצגים במעגל הסמלים של מוצרי Google שבהם יכול להופיע כרטיס המוצר הזה, למשל מפות Google, חיפוש Google ו-YouTube.

מגדילים את נפח המכירות ואת החזר ה-ROI

קמפיינים למיקסום הביצועים מתבססים על AI מבית Google כדי להציג את המודעות שלכם ללקוחות המתאימים בזמן הנכון בפלטפורמות השונות של Google. כך הם עוזרים לכם להגדיל את נפח המכירות ולמקסם את החזר ה-ROI.

סמל של חץ במגמה כלפי מעלה, וסביבו מוצג מעגל של הסמלים של מוצרי Google שבהם משתמשי Merchant Center יכולים להציג את העסק והמוצרים שלהם, למשל מפות Google, חיפוש Google ו-YouTube.

מקבלים תובנות חשובות לגבי הביצועים

תוכלו להתעדכן בצורכי הלקוחות שמשתנים בקצב מסחרר באמצעות תובנות מותאמות אישית, כמו מגמות חיפוש ותחזיות ביקוש ב-Google Ads. נספק לכם הסברים שיעזרו לכם להבין את השינויים בביצועים, וגם המלצות לשיפור הקמפיין.

מודול של ממשק משתמש מ-Merchant Center, שבו מוצגים מונחי חיפוש פופולריים שמשויכים לעסק של משתמש ב-Merchant Center.

שאלות נפוצות

מה זה קמפיין למיקסום הביצועים?

קמפיינים למיקסום הביצועים הם הדור הבא של הקמפיינים החכמים לשופינג ושל הקמפיינים המקומיים. זהו סוג של קמפיין מבוסס-יעדים שנותן לכם גישה לכל מלאי השטחים לפרסום דרך Google Ads – והכול מקמפיין אחד. המטרה של הקמפיינים האלה היא לעזור לכם למצוא יותר לקוחות שמשלימים המרות בכל הערוצים של Google, כמו חיפוש Google,‏ YouTube, רשת המדיה, Discover,‏ Gmail ומפות Google.‏

אתם יכולים להפעיל קמפיינים למיקסום הביצועים ישירות מ-Merchant Center. כדי לקבל גישה לפונקציות נוספות של הקמפיינים, אפשר לנהל אותם ב-Google Ads.

אפשר להשתמש בכלים של חברות אחרות כדי להפעיל קמפיינים למיקסום הביצועים?

אם אתם משתמשים בפלטפורמה למסחר אלקטרוני כמו ‏Shopify‏,‏ ‏Woo‏,‏ ‏WIX‏ או ‏PrestaShop‏, תוכלו לסנכרן בקלות את נתוני המוצרים שלכם עם הפלטפורמה למסחר אלקטרוני ולהפעיל קמפיינים למיקסום הביצועים ישירות מהפלטפורמה.

באזור הכלכלי האירופי, בבריטניה או בשווייץ, אפשר להשתמש בקמפיינים למיקסום הביצועים עם כל שירות השוואת מחירים (CSS) שאתם עובדים איתו. המודעות יוצגו בדפי תוצאות חיפוש כלליים ובכל פלטפורמה אחרת ששירות ה-CSS פועל בה.

אפשר להשתמש בקמפיינים למיקסום ביצועים כדי להשיג כמה יעדים?

ב-Google Merchant Center מתבצעת אופטימיזציה של הקמפיינים למיקסום הביצועים להגדלת נפח המכירות אונליין. אם אתם מנהלים את הקמפיין ב-Google Ads, תוכלו לבצע אופטימיזציה להשגת יעד אחד או יותר, כמו הגדלת מספר המרות אונליין ובחנות הפיזית, בקמפיין אחד למיקסום הביצועים. מומלץ לעקוב אחרי הערך של כל יעדי ההמרה. כך תוכלו להשיג מהקמפיין ערך המרות גבוה ככל האפשר במסגרת התקציב.

צריך להוסיף עוד נכסי קריאייטיב אם מקשרים לפיד מוצרים ב-Google Merchant Center?

אם יש לכם פיד ב-Merchant Center, התמונות, המחירים ופרטים אחרים של המוצרים ישמשו לפיתוח נכסי קריאייטיב מושכים ומעניינים בקמפיינים למיקסום הביצועים.

אם אתם משתמשים ב-Google Ads כדי לנהל את הקמפיינים, מומלץ מאוד לספק נכסים נוספים. ככל שתספקו יותר נכסי קריאייטיב איכותיים מסוג וידאו, תמונות וטקסט, כך נוכל ליצור יותר פורמטים של מודעות בקמפיינים למיקסום הביצועים, והמודעות שלכם יוכלו להופיע במלאי נוסף של שטחי פרסום כדי למקסם את התוצאות.

מהן השיטות המומלצות לשימוש בקמפיינים למיקסום הביצועים?

פועלים לפי השיטות המומלצות בדף הזה כדי להפיק את המקסימום מהקמפיין.

מוכנים להגדיל את נפח המכירות? כדי להתחיל, יוצרים חשבון Merchant Center וקמפיינים למיקסום הביצועים.